4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
شخصی
دانلود موزیک ویدیو ی I NEED U + مینی البوم In The Mood Of Love از گروه BTS

untitled.jpg

 

دانلود موزیک ویدیو بدون زیرنویس فارسی و کیفیت FULL HD  :

  :UploadboY:DOWNLOAD       

 Rodfile:download

 HD:

:UploadboY:DOWNLOAD       

 Rodfile:download

 

دانلود موزیک ویدیو با زیرنویس فارسی :

Per sub ~ BTS – I need you / HD

Per sub ~ BTS – I need you / HQ

 

منبع :کی پاو 

 

دانلود مینی البوم In The Mood Of Love

Size : 79MB


Tracklist:
01. Intro : 화양연화
02. I NEED U
03. (잡아줘 (Hold Me Tight
04. !SKIT : Expectation
05. 쩔어
06. 흥탄소년단
07. Converse High
08. 이사
09. Outro : Love is Not Over

DOWNLOAD

منبع اریرانگفا 

 


ادامه مطلب

نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت12:14---11 شهريور 1394
دوست دارم بیای وبم واسه تولد جون کوک عزیزم حتما بیا امروز تولدشه ....
بیایا
پاسخ:گلم وبت باز نمیشه چرا؟


ئالا
ساعت21:44---30 تير 1394
این ترجمه ها واقعی بودن یا الکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چرا الکی باشه عزیزم راستکی راستکی بود..بوخودا


محدثه
ساعت1:05---20 تير 1394
چرا خیلی باحالن همین که من میگم
خخخخخخخخخخخخ
نه منم تعارف ندارم راستشو میگم برای من که جذابن
پاسخ:هندونه نزار زیر بغلم دیگه.. مرسی عزیزم خیلی لطف داری.ممنونم ازت


محدثه
ساعت23:24---19 تير 1394
واقعا
ایوووووووووووووووووول
من که
دیوونه ای نوشتن توام
خیلی متفاوته
داستانای وبای دیگه رو دیدم ولی اصلا خوب نبودن
یا تخیل خیلیه یا اصلا نیست
کلن دوست نداشتم
ولی با اونیم داستانای تو رو خیلی دوس دالیم عجیجم
خیلی خوشحالم کردی
ایشاء.. بعد کنکور اجیم همشو براش میخونم

زودتر بزارش خوشگلم خودم برات کلی نظر میذارم
پاسخ:نه دیگه اونقدرام خوب نیس الکی نگو دیگه.. مرسی عزیزم لطف داری ولی واقعا من لایق این همه تعریف نیستم.. مرسی عزیزم هم خودت لطف داری هم ابجیت.. ازش تشکر کن.. مرسی عزیزم خیلی خیلی به من لظف داری ولی خداییش من به این خوبیم نمینویسم جدی میگم..


محدثه
ساعت0:37---19 تير 1394
گلی فقط یه نظر اومده.
مرررررررررسی که اومدی عشقم
راستی داستانتو دیگه ادامه نمیدی دختر گلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: واقعا؟نهههههههههههههههههههههههههههههه خواهش عزیزم ولی چه فایده..من واستون نظر چن تا گذاشته بودم هیشکدومش نیومده..ای تف به این شانس.. چرا عزیزم ادامه میدم چرا ندم..ولی چن روز دیگه قراره یه تغییری بدیم..حالا درس شد خبرت میکنم اوکی


محدثه
ساعت22:00---17 تير 1394
سلام نازنین جووووووووووووووون
خوفی گلی چه خفرا
دلم برات یه ذره شده بود دختر گلی.بوس بوس
بهار جون مرسی عزیزم که نظراتمو به نازنین جون منتقل کردی.
آپیدم ولی فقط سلام و احوال پرسیه
خخخخخخخخخخخ
مرسی عزیزم از نظرات شیرینت
خیلی خوشالیدم
واقعا دلم برات تنگیده بود
بازم بهمون سر بزن
منتظرتم اجی جونم


پاسخ:سلام عزیز مننننننننننننننننننننننننن.. مرسی عزیزممممممم.. منم همینطور کوچولوی نامرد نبودین یه مدت اصلا خیلی بد بود فکر کردم دیگه نیستین اصلا.. هوم بله اومدم دیدم.. خواهش دونسنگی وظیفس عزیزم.. منم همینطور دلم خیلی خیلی تنگ شده بود واست..من کامنتم گذاشتم..ببینم کامنتا نمیاد براتون عایا؟ حتما گلم حتما..


محدثه
ساعت20:48---11 ارديبهشت 1394
سلام گلم خوبی ؟؟؟
از اونی نازنین چه خبر؟
چرا دیگه وب نمیاد؟
خدایی نکرده اتفاقی که براش نیفتاه؟
نگرانش شدم
این ام وی پسرا تررکونده
عالی عالین مثه همیشه


محدثه
ساعت20:43---11 ارديبهشت 1394
سلام گلم خوبی؟
راستی از اونی نازنین چه خبر؟
چرا دیگه وب نمیاد؟
خدای نکرده اتفاق بدی براش نیفتاده باشه
ام وی پسرا مثه توپ صدا کرده
ترکوندن
مثه همیشه
جونکوک خیلی قیافه اش مردونه شده & شوگگگااااا

ممننون عزیزم
پاسخ:سلام مرسی عزیزم .نازی خوبه فقط درسا زیاد شده یه مدت نمیاد نه اتفاقی نیافتاده براش .اره مگه میشه ام وی اینا نترکونه ؟آره این موزیک ویدیوشون یکمی با بقیه فرق می کرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. ɓąɧąŗ . جمعه 11 ارديبهشت 1394 . 18:52
ABOUT

قدم رنجه فرمودید که اومدید وب ما :) این وب یه جور یادگاری دوستانه است و با عشق دوستانه درست شده .. چند وقته مشغله هامون زیاد شده دیر به دیر اپ می کنیم وبمون رو. ولی خب امیدوارم بازدید بیشتر شه یا حداقل همین روال بازدید رو داشته باشیم و کمتر نشه منتظر نظر ها خوشملتون هستیم . تبادل لینک هم می کنیم ^ـــــــ^ کپی هم می کنید بدون ذکر منبع حداقل یه نظر بذارید. و در اخر امیدوارم لحظات خوشی رو در وب ما سپری کنید با تشکر فراوان: (بهار.نازنین.عاطفه.پرنیا) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وقتی تنها میشوی بدان خدا همه را بیرون کرده تا با تو تنها باشد...
OTHER

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 69558
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 320
تعداد آنلاین : 1



















کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد ِافکت تصاویر